GFI MAX RemoteManagement is de hosted online Remote Management en Monitoring (RMM) tool van GFI Software.
Als basis voor onze ICT-dienstverlening biedt het veel meer dan alleen server monitoring!
Met deze oplossing is het bijvoorbeeld mogelijk om de Raid Arrays, externe vestigingen, ISP-verbindingen, bandbreedte verbruik, telefoon-centrales, werkstations en zelfs websites in de gaten houden.
Voordeel voor U als klant?
• 24/7 monitoring van uw netwerk, dus een gevoel van zekerheid;
• Problemen worden ontdekt en hersteld voordat U eventuele downtime ervaart;
• Tientallen controles worden de klok rond uitgevoerd en problemen gemeld;
• Dagelijkse/ wekelijkse en/of maandelijkse grafische rapportages om de gezondheid van het netwerk inzichtelijk te maken;
Hieronder enkele mogelijkheden die GFI MAX RemoteManagement u, als klant, kan bieden.
• Server monitoring - Met GFI MAX RemoteManagement kunt u dure maatregelen en reputatieschade voorkomen door proactief de veiligheid van de server, hardware en schijven, prestatie, applicaties en verboden software door ons te laten monitoren.
• Netwerk monitoring - GFI MAX RemoteManagement biedt een groot aantal oplossingen voor het monitoren en beheren van het netwerk door SNMP-monitoring, TCP-monitoring en netwerkbeveiligingscontroles en door de verbinding van netwerkapparaten te controleren.
• Website monitoring - Voor het monitoren van websites kunt u op een gemakkelijke en effectieve manier maximale up-time leveren. Het is een waardevolle, goedkope oplossing voor elk bedrijf.
• Werkstation monitoring - Monitoren van werkstations ontdekt en herstelt snel problemen bij werkstation en zorgen voor optimale beschikbaarheid voor alle gebruikers.
• Patchmanagement - GFI MAX RemoteManagement tools voor patchmanagement stroomlijnen automatisering en beheer van software-updates/patches van o.a. Microsoft, Adobe, Java en Google - het is gemakkelijk te installeren en zeer goedkoop!
• Rapportages - GFI MAX's rapportagetools genereren professionele, grafische rapporten die wij kunnen gebruiken om trends in systeemprestaties te ontdekken.
• Toegang op afstand - GFI MAX biedt oplossing voor ondersteuning op afstand voor servers en werkstations. Wij kunnen gemakkelijk toegang krijgen tot servers en werkstations via ons eigen online dashboard en problemen oplossen zodra deze zich voordoen.
• Waarschuwen en monitoren - Met GFI MAX's opties voor waarschuwingen en monitoring zijn wij 24 uur per dag op de hoogte van de door ons beheerde netwerken. Wij ontvangen waarschuwingen over problemen per e-mail en sms op het moment dat GFI MAX een probleem detecteert. Wij kunnen de status van alle clients op het online dashboard op onze pc, mobiele telefoon met de MiniDashTM bekijken.
• Inventarisatie Hard- en Software - Met GFI MAX’s tool voor asset tracking kunnen wij automatische scans van de netwerken van uw servers en werkstations uitvoeren. Deze tool is volledig met in onze GFI MAX-dashboard geïntegreerd. Wij kunnen gedetailleerde informatie over de software van uw servers en werkstations en hardware-assets van een enkele interface waar wij ook zijn, bekijken.
• Klantenportaal - Met GFI MAX kunnen wij een login op onze website aanmaken zodat U uw eigen dashboard kunt bekijken.
• Flexibel - GFI MAX RemoteManagement kent een complete reeks aan default checks voor de meest gebruikte firewall's, servers, anti-virus oplossingen of back-up systemen etc. etc. Echter met de features Roll your own Eventlog Check (RYOEC), Roll your own Script Check (RYOSC) en SNMP Check kunnen wij voor praktisch elk device of event een oplossing bouwen.
• Event based scripting - De Script Check stelt ons in staat om onze eigen scripts te uploaden, installeren en uit te rollen vanaf onze DashBoard. Deze scripts kunnen wij toevoegen als een 24x7 of Daily Safety Check en uitgerollen op alle servers en werkstations.
Server monitoring
• Bescherm bedrijfsinformatie tegen kwaadaardige aanvallen door ervoor te zorgen dat de antivirus-/malwaresoftware up-to-date is
Controleer of de server back-up loopt en zorg ervoor dat uw gegevens veilig zijn
• Monitor Patch Management Status (WSUS) en zorg ervoor dat kritieke updates geïnstalleerd zijn, zodat de servers beschermd zijn tegen gevaren
• Ontvang waarschuwingen over ongewenste logins, zodat u Dictionary Attacks op het netwerk kunt voorkomen
• Houd de kosten voor hardware-vervanging tot een minimum en voorkom downtime
• Zorg ervoor dat het RAID-subsysteem van uw servers volledig functioneert en vervang de schijven voordat u waardevolle bedrijfsgegevens verliest
• Blijf op de hoogte van relevante hardwareprestaties, zoals de snelheid van de ventilators, de temperaturen, Uninterruptable Power Supplies (UPS), energieleverancier, externe schijven en meer.
• Monitor op afstand alle prestatie-aspecten
• Ontvang waarschuwingen over prestatiebottlenecks of problemen met kritieke serverbronnen, zodat u servercomponenten kunt afstemmen of upgraden en ervoor kunt zorgen dat alles probleemloos loopt.
• Beschikbare ruimte op de harde schijf
• Schijfruimteverbruik
• Folder- en bestandsgrootte
• Windows-services
• Start gestopte services via het dashboard
• Exchange Server
• Prestatie: Status van de processor, geheugengebruik, netwerkinterface, fysieke schijf
• Controleer of de server van uw klant zo geconfigureerd is dat deze geschikt is als e-mail-, web-, DHCP/login- en databaseserver.
• Controleer aangepaste applicaties en interfaces om door middel van controles op eventlogs en bestandsgrootte die applicaties te monitoren die het belangrijkste zijn voor het bedrijf.
________________________________________
Netwerk monitoring
Met GFI MAX-oplossingen voor netwerkmonitoring en prestatiebeheer op afstand hebt u de controle in de hand door het bieden van:
• SNMP-monitoring (Simple Network Monitoring Protocol)
• Verbinding van netwerkapparaten
• TCP-servicemonitoring
• Netwerkbeveiliging
• Ontdek problemen op tijd, toon waar upgrades nodig zijn en lever betere netwerkprestaties.
SNMP-monitoring
Met GFI MAX’s tool voor SNMP-monitoring bent u op een gemakkelijke manier op de hoogte van de status van de SNMP-netwerkapparaten. Via het GFI MAX-dashboard kunt u de status bekijken. Met een geconsolideerd dashboard-overzicht bent u zelfs op de hoogte van de meest uiteenlopende IT- en bedrijfsinfrastructuren.
Monitor SNMP-apparaten; airco in serverruimte, regeltechniek, industriële koelkasten, verkoop- en ticketautomaten, verwarmings- en koelinstallaties, beveiligings- en brandsystemen en meer.
GFI MAX’s tool voor SNMP-monitoring onderzoekt het apparaat in plaats van te wachten tot het apparaat problemen heeft. Dit biedt als voordeel een bevestiging dat het apparaat er nog steeds is. Vergelijk dit bijvoorbeeld met een soort SNMP PING-controle.
Verbinding van netwerkapparaten
GFI MAX's PING-controle biedt een eenvoudige en effectieve manier om de verbinding van netwerkapparaten te testen. In slechts 10 minuten kunt u een aantal PING-controles voor apparaten configureren (op het LAN- of externe netwerk) die van groot belang zijn voor de dagelijkse bedrijfsvoering.
Test de verbinding van netwerkapparaten op de kritieke netwerkapparaten; printers, kopieerapparaten, routers enz. in het lokale netwerk om ervoor te zorgen dat externe kantoren bereikbaar zijn. Test of apparaten die niet van Windows zijn, zoals Linux, Unix of Apple Mac of PING-web en e-mailservers functioneren.
Als een apparaat uitvalt, wordt u onmiddellijk gewaarschuwd via sms of e-mail. Zo kunt u snel maatregelen nemen om de verbinding te herstellen en om ervoor te zorgen dat alles probleemloos werkt.
TCP Servicemonitoring
GFI MAX’s TCP-servicecontrole waarschuwt u voor veiligheidsrisico's en slechtwerkende TCP/IP-services/applicaties, zodat u opkomende problemen op het netwerk kunt ontdekken en deze voordat ze groter worden, herstellen.
De TCP-controle monitort een bepaalde poort op een IP-adres of hostnaam op LAN, WAN of internet en waarschuwt u als deze open of gesloten is. Gebruik deze controle om het volgende te controleren:
• Specifieke poorten - zoals 25 (SMTP), 80 (HTTP), 3389 (RDP), 1723 (PPTP) - zijn open terwijl ze dicht moeten zijn
• Test systeembeschikbaarheid/-functie met de TCP-servicescontrole
• E-mailserver accepteert e-mail
• De databaseserver is beschikbaar
• Netwerkservices DNS, DHCP, Wins, etc. functioneren
• De webserver is maakt verbinding
• Noodzakelijke poorten op besturingssytemen die niet van Windows zijn, zoals Linux, Unix of Apple Mac, geen verbinding maken
• VPN-services zijn beschikbaar voor externe gebruikers.
Netwerkbeveiliging op afstand
Met GFI MAX's tools voor het monitoren van de netwerkbeveiliging op afstand kunt u de veiligheid van het netwerk analyseren, waardoor u ziet of alle back-ups zijn gelukt en antivirussoftware up-to-date is. Bij kwaadaardige acties wordt u snel gewaarschuwd. Een goede beveiligingsinfrastructuur en bijgewerkte software bieden extra zekerheid dat netwerken en gegevens veilig zijn.
Netwerkbeveilingscontrole - GFI MAX biedt een aantal tools om snel en gemakkelijk de veiligheid van het netwerk te monitoren op firewall-poorten, penetratietesten, illegale login-pogingen, patchmanagement, updatecontrole van antivirus-handtekeningenbestand en back-ups.
Antivirus-monitoring - We houden het ook gemakkelijk voor u door integratie met alle belangrijke antivirussoftware-aanbieders. GFI MAX's tool voor het monitoren van antivirussoftware biedt u een "closed loop" overzicht om te controleren of uw virussoftware up-to-date is.
Beheer veiligheidsrisico's op het netwerk met TCP-servicemonitoring - GFI MAX’s TCP-servicecontrole waarschuwt u voor veiligheidsrisico's en slechtwerkende TCP/IP-services/applicaties, zodat u opkomende problemen op het netwerk kunt ontdekken en deze voordat ze groter worden, herstellen.
naar boven
________________________________________
Website monitoring
Voor slechts een paar cent per maand kunt u GFI MAX’s tools voor het monitoren van websites gebruiken om te controleren of een website of webapplicatie reageert, functioneert en nuttige informatie biedt.GFI MAX maakt het gemakkelijker om op de hoogte te blijven van websiteproblemen, om tijdig problemen te ontdekken, proactiever te zijn en winstgevende IT-ondersteuning te bieden.
De belangrijke controles met websitemonitoring:
• Test of de webserver beschikbaar is en reageert op GFI MAX’s PING CheckTest
• Controleer of een webserver draait met GFI MAX TCP Services Check en controleer Poort 80 (HTTP) en Poort 443 (HTTPS)
• Monitor de inhoud van de website op een bepaalde pagina op de site en controleer of de verwachte tekst met de Website Check wordt getoond.
Monitor websites en webapplicaties rondom de klok met GFI MAX’s 24x7 Monitoring. Als er een probleem optreedt, ontvangt u een waarschuwing per e-mail of sms en kunt u de problemen op uw online dashboard en MiniDash™ op uw telefoon bekijken. GFI MAX maakt het gemakkelijk om overval van op de hoogte te zijn, waar u ook bent.
naar boven
________________________________________
Werkstation monitoring
Problemen met werkstations hebben invloed op de productiviteit. Als veel werkstations problemen hebben, kan dit leiden tot productiviteitsverlies bij veel gebruikers. Daarnaast kan dit een domino-effect hebben op de gehele organisatie en dat is slecht voor het bedrijf. Met GFI MAX’s tool voor het monitoren van werkstations kunt u periodieke werkstationproblemen ontdekken en deze snel herstellen en zorgen voor optimale beschikbaarheid voor alle gebruikers. Bovendien zorgt u ervoor dat alles probleemloos draait.
Systeemcontroles voor werkstation/pc omvatten:
• Controles van eventlogs
• Controles van antivirusupdates om ervoor te zorgen dat de nieuwste definitiebestanden worden gebruikt
• Controle van wijzigingen aan het geheugen om u te waarschuwen voor problemen die ervoor kunnen zorgen dat de beschikbare schrijfruimte in een snel tempo volraakt
• Controle van de schijfstatus om u te waarschuwen voor mislukte schijven
• Hacker-controle om u te waarschuwen voor een groot aantal ongewenste login-pogingen
• Windows Service-controle voor services die automatisch starten
• SNMP-controle/RAID Array.
De tool voor het monitoren van het werkstation kan op elke Windows-pc of laptop draaien en kan kritieke problemen monitoren op door u vastgestelde tijden. Het geeft u de noodzakelijke informatie om een fantastische taak te verrichten met minimale moeite voor de gebruiker of de machine. En door een netwerkapparaat centraal te installeren, kunt u in slechts 10 minuten aan de slag.
________________________________________
Patchmanagement
Door patches effectief te beheren, houdt u alle software up-to-date en vermindert u het risico op inbreuken en negatieve gevolgen van onvoorziene herstelwerkzaamheden. GFI MAX’s tools voor patchmanagement stroomlijnen automatisering en beheer van software-updates/patches van Microsoft - het is gemakkelijk te installeren en is zeer goedkoop!
Beheer patching voor alle kritieke updates van Microsoft:
• Windows 2000
• Windows XP (32-bit, IA-64 en x64 edities)
• Windows Vista
• Windows Server 2003
• Windows Small Business Server 2003
• Exchange Server 2000, 2003 en 2007
• SQL Server
• SQL Server 2005
• Office XP
• Office 2003
• Microsoft ISA Server 2004
• Microsoft Data Protection Manager
• Microsoft ForeFront
• Windows Live
• Windows Defender
________________________________________
Rapportages
Met GFI MAX's rapportagetool kunt u trends in systeemprestatie ontdekken, de noodzaak voor upgrades of vervangingen demonstreren en uw waarde bewijzen door het anders 'onzichtbare' werk dat de door u beheerde IT-systemen in topvorm houdt, te documenteren.
Rapporten zijn beschikbaar in verschillende formaten, zoals PDF, XML, CSV en sql dump. Deze rapporten kunnen ook allemaal worden aangepast met uw logo, zodat u zich kunt onderscheiden van de concurrenten en hogere klanttevredenheid kunt leveren.
Verhoog de serviceniveaus met klantenrapporten
Met GFI MAX's optie voor dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse rapporten is het gemakkelijk om regelmatig indruk te
maken op uw klanten. U kunt kleurrijke, grafische rapporten leveren die weergeven wat u doet en bewijzen dat
upgrades noodzakelijk zijn.
• Dagelijkse systeemcontrole - een bondig rapport met de resultaten van de dagelijkse systeemcontroles.
• Wekelijkse systeemcontrole - een wekelijkse versie waarin de resultaten van de dagelijkse systeemcontroles van de afgelopen week worden weergegeven.
• Maandelijkse systeemcontrole - rapport over de belangrijke statistieken, zonder een vinger te bewegen. Gebruik dit rapport om meer upgrades te verkopen. U kunt problemen ontdekken en demonstreren dat het systeem extra investeringen nodig heeft.
Hardware- en software inventarisrapporten
Met de tool voor het traceren van software en hardware kunt u beknopte inventarisrapporten leveren met informatie over geïnstalleerde hardware en software. Zet uw beste beentje voor bij nieuwe business - scan de netwerken van uw potentiële klanten in vijf minuten en biedt uw gepersonaliseerd inventarisrapport bij uw aanbod.
Rapport over klantgegevens
Met het rapport over klantgegevens kunt u een rapport opstellen met problemen en oorzaken.
Rapporten over het monitoren van bandbreedte en prestatie
Identificeer met rapporten over het monitoren van bandbreedte en prestatie waar prestatiebottlenecks op de server of het netwerk voorkomen. U kunt via uw dashboard 24 uur per dag, 7 dagen per week rapporten bekijken en afdrukken over het gebruik van bandbreedte of parameters voor het monitoren van prestaties (zoals processorgebruik).
Bekijk deze rapporten op elk moment om proactief trends te ontdekken die van invloed kunnen zijn op het netwerk van uw klanten of stel prestatieproblemen vast die ze hebben ondervonden. Deze rapporten helpen u niet alleen om de beschikbaarheid van het netwerk van uw klant te maximaliseren, maar ook om mogelijkheden te identificeren om server- en netwerkupgrades te verkopen om de prestaties te verbeteren.
Rapport over storingen
Helpt u uw uptime te illustreren en verklaart eventuele uitvallen.
Rapport over kritieke events
Dit rapport ontvangt u elke morgen in uw inbox. Het rapport geeft kritieke events op alle servers weer. Zonder dat u handmatig op elke server moet inloggen of door een berg e-mails moet zoeken, kunt u uw netwerkbasis snel scannen en de belangrijkste problemen uitzoeken en deze gelijk aanpakken.
naar boven
________________________________________
Whitelabel
Met GFI MAX's tool voor systeembranding kunt u het hele systeem voorzien van uw eigen logo en slogans. Toon
potentiële klanten ‘uw’ gepersonaliseerd systeem, demonstreer de geavanceerde tools die u gebruikt om een betere service te bieden dan uw concurrenten...en win meer contracten.
• Online DashBoard
• WallChart
• MiniDash™ op uw telefoon
• Alle rapporten
• Klantenportaal
• E-mail alerts
• Agent voor ondersteuning op afstand
• De agent op de server of het werkstation
• Installeer het DNS zodanig dat http://dashboard.uw-naam.com/ u en uw klanten gelijk verder leidt naar het dashboard (die u ook kunt personaliseren).
klik hier voor screenshots van voorbeelden.
naar boven________________________________________
Remote Access
Take Control!
Biedt gemakkelijk, snelle en veilige ondersteuning op afstand aan uw klanten!
GFI MAX RemoteManagement ™ biedt wereldklasse remote support, onderhoud en ondersteuning voor gebruikers zodat u met één klik in uw DashBoard op afstand de bediening van een werkstation of server van uw klant kunt overnemen!
Biedt directe ondersteuning & vergroot winstgevendheid met behulp van snelle toegang op afstand en support...
• Snelle ondersteuning - direct contact maken met servers en werkstations, zelfs door firewalls
• Easy Connect - sluit gelijktijdig tot 3 servers en werkstations rechtstreeks vanuit uw GFI MAX RemoteManagement Dashboard
• Beveiligde verbinding - zeer beveiligde verbinding en een lage impact op de bandbreedte
• Attended of un-attended - gebruiker hoeft niet aanwezig te zijn, zodat uw werkzaamheden op elk gewnest tijdssip kunt uitvoeren
• Rapportage - genereer eenvoudig remote sessie verslagen
• Verlaag uw kosten - biedt snellere ondersteuning aan meer gebruikers zonder extra personeel, of reiskosten
• Betaal alleen voor wat u gebruikt - u betaalt per server of werkstation dus is het eenvoudig om uw kosten gemakkelijk om de kosten af te stemmen op inkomenssteun
• Bespaar tijd en ergenis - U hoeft niet meer voor elke probleempje in de auto te stappen waneer het eigenlijk niet uitkomt noch heeft u een andere Remote Support tool nodig om uw klanten direct te ondersteunen
Bekijk hier de instructievideo.
Lees hier de quick start guide
naar boven
________________________________________
Onmiddellijke waarschuwingen via e-mail en sms
• Ontvang waarschuwingen over problemen met e-mail- en sms-waarschuwingen zodra GFI MAX een probleem detecteert en voordat uw gebruikers dit weten.
• Configureer e-mail- en sms-waarschuwingen in een paar seconden per klant, per controle, tijdens en na bedrijfstijden. U ontvangt een bondige, nauwkeurige waarschuwing die u op de hoogte stelt van de exacte oorzaak van het probleem, zodra het zich voordoet.
• U kunt zo het probleem snel herstellen. Dit alles kost maar een paar cent per dag.
• Een intuïtief online dashboard betekent geen training
• Ontvang een snapshot van de exacte, actuele status van uw netwerk met het online dashboard. Omdat u het gemakkelijk kunt leren, hoeft u zich nooit zorgen te maken over een training. Iedereen heeft het binnen enkele minuten onder de knie.
• Volledig overzicht met een WallChart - toon een WallChart van uw dashboard op een groot scherm op uw kantoor. Het wordt continu vernieuwd en maakt geluid bij elk nieuw probleem. Uw personeel wordt gewaarschuwd voor elke nieuw probleem, zodat ze het probleem kunnen herstellen voordat gebruikers downtime ervaren.
• Blijf overal op de hoogte van de systemen met uw MiniDash™ - een mobiel overzicht van uw GFI MAX-dashboard. Bekijk de status van uw hele netwerkbasis via een mobiele telefoon of PDA en zie kritieke problemen altijd en overal. Beter nog; u zult indruk maken op potentiële klanten door hen te demonstreren hoe uw ondersteuningsteam op de hoogte blijft van alle systemen gedurende de hele dag. U zult meer business winnen.
________________________________________
Inventarisatie Hard- en Software
Gebruik GFI MAX's tool voor het traceren van asset en inventaris om:
• Configuratie-informatie te bekijken
• Uitgebreide rapporten voor te bereiden over het traceren van inventaris en wijzigingen aan hardware of softwarelicenties na te trekken om te kijken of ze aan compliance-richtlijnen voldoen
• Wijzigingen aan software en hardware te controleren en de verwachte toestand als werkelijke toestand te bevestigen.
Bespaar geld met eenvoudiger beheer
• Altijd en overal toegang te krijgen tot gedetailleerde informatie over hardware en software op uw dashboard, zoals serienummers, softwareversies, processortype, geheugen en meer.
• Verminder administratieve inspanningen met uw aangepaste velden voor assetnummer, installatiedatum, garantiedatum, gegevens over het Care Pack of andere noodzakelijke informatie.
• Bespaar geld door verboden software te ontdekken. Uw geplande scan ontdekt onmiddellijk als iemand verboden software heeft geïnstalleerd. U kunt dus maatregelen nemen voordat deze software problemen veroorzaakt.
Bespaar tijd en moeite aan het handmatig traceren van asset.
In slechts 10 minuten kunt u GFI MAX's software voor het traceren van assets op de door u beheerde netwerken draaien. Het kost een paar cent per dag en het is risicovrij - gemakkelijk toch!
Verhoog facturen
• Ontdek nieuwe werkstations of andere assets en breng het bij de klant in rekening. Voer het rapport uit voor wijzigingen aan assets, bekijk extra hardware of software en pas uw factuur aan.
• Voer scans uit als onderdeel van uw troubleshooting-proces nadat een probleem is opgetreden en bekijk de wijzigingen.
• Verkoop meer softwarelicenties. Bekijk het aantal gebruikte kopieën en vergelijk dit met het aantal gelicentieerde versies.
Win meer business met het traceren van inventaris
Door het traceren van inventaris kunt u snel netwerken scannen en nauwkeurige inventarisrapporten leveren. Scan de
netwerken van uw potentiële klanten in tien minuten en lever uw gepersonaliseerd inventarisrapport bij uw aanbod.
naar boven
________________________________________
Klantenportaal
Met GFI MAX kunt u een login op uw website aanmaken zodat elke klant hun deel op uw dashboard kunnen bekijken.
Demonstreer uw kwaliteitsservice en onderscheidt u van uw concurrenten.
Het klantenportaal is ideaal voor klanten met kennis van IT, omdat zij belangrijke informatie over hun softwarelicenties, serienummers, hardware-gegevens, inventarisrapporten, huidige systeemstatus en veel meer kunnen bekijken. En ook al gebruiken sommigen het klantenportaal niet, dan nog hebben ze meer zekerheid doordat u deze bedrijfskritische systemen in de gaten houdt.
Helpdesk-integratie
GFI MAX kan eenvoudig geïntegreerd worden met het ticketsysteem van uw helpdesk om u te helpen te voorkomen dat u twee keer hetzelfde intoetst en het risico te verkleinen dat problemen niet gevonden worden of inspanningen niet geregistreerd worden.
Met een paar klikken kunt u waarschuwingssjablonen aanmaken in een formaat dat geschikt is voor uw helpdesksoftware.
De e-mailwaarschuwingen van GFI MAX kunnen zo geconfigureerd worden dat ze voldoen aan de specifieke eisen van het helpdesksysteem. Zo kunt u er zeker van zijn dat het systeem de waarschuwingen accepteert en dat een zogenaamd 'trouble ticket' wordt gegenereerd.
Maak het UW systeem door systeembranding
Met GFI MAX kunt u het hele systeem, inclusief online dashboard, MiniDashTM, WallChart en klantenportaal personaliseren met uw eigen bedrijfsgegevens en logo. Zo kunt u met "uw" geavanceerd systeem dat u gebruikt voor het leveren van een uitstekende service indruk maken op uw gebruikers.
________________________________________
Flexibel
GFI MAX RemoteManagement kent een complete reeks aan default checks voor de meest gebruikte firewall's, servers, anti-virus oplossingen of back-up systemen etc. etc.
Echter met de features Roll your own Eventlog Check (RYOEC), Roll your own Script Check (RYOSC) en SNMP Check kunt u voor praktisch elk device (ook Linux!) of event een oplossing bouwen.
________________________________________
Event based scripting
De Script Check stelt u in staat om uw eigen scripts te uploaden, installeren en uit te rollen vanaf uw DashBoard. Deze scripts kunt u toegevoegen als een 24x7 of Daily Safety Check en uitgerollen op alle servers en werkstations waarop de Agent v8.2 (of later) draait. Download hier de whitepaper over scripting.
________________________________________